In nasleep van een korte introductie van mijzelf, bedien ik mijn (toekomstige) klanten vanuit mijn bedrijf in het pand gevestigd aan de Ondernemingsweg 2 s, in Alphen aan den Rijn. Om mijn (toekomstige) klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen hanteer ik een letterlijk en figuurlijk een clean policy binnen mijn bedrijf. Dat wil zeggen, een schoon net pand en werkplaats waar elke klant zich “thuis” voelt en in een vertrouwde omgeving zich bevindt. Zodat de kennismaking in ontspannen sfeer verloopt.

Luisterend naar de wensen en de reden van bezoek leg ik aan de persoon(nen) uit wat de insteek kan zijn van cosmetisch onderhoud van de auto. Dit op basis van de staat van de auto, wensen van de klant en het budget. Hieruit volgt een plan van aanpak in de vorm van een schriftelijke offerte. Duidelijk, helder en zonder poespas. Zodat beide kanten bekend zijn wat men van elkaar mag en kan verwachtten. Na een wederzijdse overeenkomst wordt de planning gemaakt voor het uit voeren van mijn werkzaamheden.

In het overzicht van de pagina cosmetische diensten. Is te herleiden wat ik zoal te bieden heb. Diensten & producten die ik gebruik naar aanleiding van de offerte. Van poetsen/ detailen, le(d)erherstel en glaspolijsten.